Kontakt

ESTELJA

NIP: 946-199-99-34

Telefon

664 727 343

Masz pytania? Wypełnij formularz:






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu w celu udzielenia odpowiedzi na zadane poprzez formularz pytania.

FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Korzystanie z Formularza Zamówienia Hurtownia fryzjerska Sklep internetowy rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w sklepie internetowym. Złożenie zamówienia następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków:

  1. Po wypełnieniu Formularza Zamówienia Hurtownia fryzjerska Sklep internetowy
  2. Kliknięciu  pola „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie sklepu internetowego).

W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:

  • Imię i nazwisko/nazwa firmy,
  • Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
  • Adres email,
  • Numer telefonu kontaktowego
  • W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.

W przypadku zamówień powyżej 99 zł brutto (przedpłata), na terenie Lublina i Świdnika dostawa jest darmowa. Darmowa dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zamówieniu powyżej 350 zł brutto (przedpłata).

Koszty dostawy:

  • Kurier do 3 dni ( przedpłata ) paczka do 1 kg – 17,59 brutto
  • Kurier do 3 dni ( przedpłata ) paczka 1-5 kg – 18,69 brutto
  • Kurier do 3 dni ( płatność przy odbiorze ) paczka 1-5 kg – 23,69 brutto

 

Nie. Prowadzimy wysyłkę tylko na terenie Polski.

Termin dostawy produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 dni roboczych.

Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • Oczekujące na płatność – zamówienie zostało otrzymane, ale oczekuje na płatność
  • Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem
  • W trakcie realizacji – płatność otrzymana, zamówienie czeka na realizację przez sklep. Jeżeli podczas składania zamówienia została wybrana metoda płatności za pobraniem, zamówienie otrzyma ten status
  • Zrealizowane – zamówienie kompletne
  • Wstrzymane (oczekujące na płatność) – obsługa sklepu musi potwierdzić płatność
  • Anulowane – anulowane przez klienta lub obsługę sklepu

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.