Masz pytania? Wypełnij formularz:
FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Korzystanie z Formularza Zamówienia Hurtownia fryzjerska Sklep internetowy rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w sklepie internetowym. Złożenie zamówienia następuje po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków:
- Po wypełnieniu Formularza Zamówienia Hurtownia fryzjerska Sklep internetowy
- Kliknięciu pola „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie sklepu internetowego).
W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
- Imię i nazwisko/nazwa firmy,
- Adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),
- Adres email,
- Numer telefonu kontaktowego
- W wypadku Klientów niebędących konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
W przypadku zamówień powyżej 99 zł brutto (przedpłata), na terenie Lublina i Świdnika dostawa jest darmowa. Darmowa dostawa na terenie Polski obowiązuje przy zamówieniu powyżej 350 zł brutto (przedpłata).
Koszty dostawy:
- Kurier do 3 dni ( przedpłata ) paczka do 1 kg – 17,59 brutto
- Kurier do 3 dni ( przedpłata ) paczka 1-5 kg – 18,69 brutto
- Kurier do 3 dni ( płatność przy odbiorze ) paczka 1-5 kg – 23,69 brutto
Nie. Prowadzimy wysyłkę tylko na terenie Polski.
Termin dostawy produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych. W przypadku produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 7 dni roboczych.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
- W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
- Oczekujące na płatność – zamówienie zostało otrzymane, ale oczekuje na płatność
- Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem
- W trakcie realizacji – płatność otrzymana, zamówienie czeka na realizację przez sklep. Jeżeli podczas składania zamówienia została wybrana metoda płatności za pobraniem, zamówienie otrzyma ten status
- Zrealizowane – zamówienie kompletne
- Wstrzymane (oczekujące na płatność) – obsługa sklepu musi potwierdzić płatność
- Anulowane – anulowane przez klienta lub obsługę sklepu
I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.